luni, 19 iulie 2010

Subiecte turism titularizare 2010

Am vazut ca din ce in ce mai multa lume intra pe site. Asta ma incurajeaza foarte mult sa continui ce am inceput (mai mult in gluma) anul trecut. Am zis ca cine o sa intre la mine pe site. Uite ca acum foarte multa lume intra, chiar revine sa caute subiecte de pe site. Asta inseamna ca am reusit ceea ce mi-am dorit: un site cu informatii utile, care sa ajute concurentii la examen.
Multumesc celor care lasa comentarii cu informatii, sau care raspund la intrebarile puse de altii.

Mai jos vedeti subiectele date anul acesta la turism.

Subiecte turism titularizare 2010

Subiecte turism titularizare 2010

Baremele de evaluare turism titularizare 2010

Barem turism titularizare 2010 pagina 1Barem turism titularizare 2010 pagina 2Barem turism titularizare 2010 pagina 3

Cine doreste subiectele pentru invatatori le poate vedea aici:
Subiecte si bareme invatatori titularizare 2010


Variante Subiecte Titularizare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: